.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران درگذشت پدر شهیدان صحرایی را تسلیت گفت
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت تالم بار زنده یاد حاج قلی صحرایی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام ابوالقاسم و موسی صحرایی را تسلیت گفت و برای آن پدر اسوه دوران از درگاه خداوند سبحان، آمرزش و رضوان الهی مسالت کرد. ‎

شمال نیوز: احمد حسین زادگان، استاندار مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت تالم بار زنده یاد حاج قلی صحرایی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام ابوالقاسم و موسی صحرایی را تسلیت گفت و برای آن پدر اسوه دوران از درگاه خداوند سبحان، آمرزش و رضوان الهی مسالت کرد. ‎

 

 

به گزارش شمال نیوز، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

                                                                 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و استقامت، مرحوم مغفور حاج قلی صحرایی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام ابوالقاسم و موسی صحرایی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این پدر صبور و فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره ائمه اطهار (ع)، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کرد، بعد از تحمل سال‌ها دوری و هجران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

با تالم فراوان؛ مصیبت درگذشت حاج قلی صحرایی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام ابوالقاسم و موسی صحرایی را به خانواده محترم آن زنده یاد، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم متدین و شهیدپرور استان، شهرستان بهشهر و مردم مومن و انقلابی شهر رستمکلا ؛ تسلیت می گویم و برای آن پدر اسوه دوران از درگاه خداوند قادر متعال، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.